Wilt u een e-mail account toevoegen aan Mac Mail? Volg dan onderstaande stappen. Via deze handleiding leggen we u uit hoe u een e-mail account configureert in het Mail programma van uw Mac.
Stap 1
Allereerst start u Mac Mail op. Klik bovenaan bij “Mail” op “Voeg account toe…”.
Stap 2
Er verschijnt nu een nieuw venster, bij dit venster kiest u voor “Andere Mail-account…”.
Stap 3
U geeft nu uw naam, email adres en wachtwoord in en klikt vervolgens op “Log in”.
Stap 4
U krijgt nu de melding dat de controle van uw gegevens mislukt zijn, dat is geen probleem aangezien we toch handmatig de mailserver dienen in te geven. Bij “Server inkomende e-mail” en “Server uitgaande e-mail” neemt u hetgeen over dat in de afbeelding hierboven staat. De overige gegevens zijn de login gegevens voor uw e-mailadres. Zodra u dat gedaan hebt klikt u weer op “Log in”.
U heeft nu uw email account toegevoegd aan Mac Mail!
Hulp nodig?
Mocht het instellen van een emailaccount niet lukken, dan staat onze helpdesk voor u klaar. U kunt ons bereiken via onze contactpagina. We helpen u graag!